4 februari 2011

Wilde ideeën & nieuwe muziek (101)

  • Heel tof nieuws eerst: de EHPO Jongerendag is volgende week ook te volgen voor thuisblijvers, via deze webcast. Op 11.02.2011 vanaf 12.30u dus hier te zien, hashtag: #Doorbraak. Dat allemaal dankzij Held Ron.
  • Dit vind ik redelijk spectaculair nieuws: Bol.com gaat samenwerking met concurrenten aan. Ook commerciële bedrijven erkennen de kracht van delen. Sterker nog, brengen het in praktijk en profiteren ervan! Heel stoere en slimme stap van het toch al razendsuccesvolle Bol.
  • Goed, so much for de ambities van The Voice of Holland om van Ben Saunders een serieus te nemen zanger te maken die (en ik citeer John de Mol) 'over een jaar of 3 op eigen kracht de HMH kan vullen'. Dat ziet Herman Roggeveen uitstekend. Op alle knoppen om razendsnel €€€ te verdienen wordt gedrukt, ongetwijfeld met succes, maar de HMH wordt zo never nooit gehaald. Is niet erg, geld verdienen is prima, als Ben het ook maar weet.
  • Ook Atze blogt volledig to-the-point: als ik uitgever was zou ik de digitale toekomst niet onderschatten. Wiebe vult perfect aan. Daar is allebei geen woord Spaans bij. Lezen!


1 opmerking: