- 12-13u: Popzalen en de crisis. Zelfde tijd: de introductie van een publiekscampagne over doorverkoop van toegangskaarten. Zwarthandel dus. Benieuwd wat ze daar over willen zeggen in een TV-spotje... Ook: een Engelstalig panel over supporting new talent.
- 13.30-14.30u: Artiesten & merken, ook dat kan boeiend worden (want schuurt). Maar rond dit tijdstip is er veel meer boeiends: Auteursrecht, het einde in zicht?, Digital Music Business Models (met de oprichter van Spotify in het panel!), een panel over fondsen(-werving) en vooral een key-note speech van Steve Knopper. Moeilijk kiezen! Ook wordt nogmaals gekeken naar zwarthandel in tickets, ditmaal door Entertainment Business op basis van het onderzoeksrapport van een groep HKU-studenten, en vindt een managerspanel plaats. Teveel keus!
- Van 14.30-16.30u houdt het NFPK inloopspreekuur, van 15-16u is er BUMA voor beginners, een panel over de schijnbaar slechte muzieklobby in Den Haag en even later ook wat podia met auteursrecht te maken hebben.
- Daarna presenteer ik een ronde van de popquiz (16u, samen met Wilbert). Onze quiz staat vrijdag op hetzelfde tijdstip ook hier.
- Afgesloten wordt met een samenvatting (met Nico Dijkshoorn!) en wat de muziekindustrie van voetbal kan leren.
Belangrijker: zouden The Gasoline Brothers vrijdag de Interactive Award winnen (stem HIER)? Lijkt me terecht. Ze maken dan samen met al hun Twitter-vrienden een nieuwe CD. Of toch Jean Parlette? Mag ook. In de company-categorie zijn Sellaband, Spotify en Bandcentral genomineerd. Ik ben het wel met Ard eens:
Het blokkenschema:
Vanmiddag het laatste deel in deze serie: de panels van zaterdag.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten