Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt.
Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
25 februari 2010
Flowchart - Wat piraten goed doen en filmmaatschappijen fout
Via Leon. Onthoud: ogen op het balletje = uitsluitend op de relatie tussen maker en ontvanger, niet op je overhead en je wagenpark. Radically overdeliver. Alleen dan bewijs je je toegevoegde waarde en je bestaansrecht.
Dit werd natuurlijk gelijk betwist door de volgende quote op de somethingawful-forums:
BeantwoordenVerwijderen"Piraten zijn een stel veeleisende kleine kinderen, dit is een onzinnige flowchart"
Duidelijk iemand die het niet snapt, ik betaal al 18 euro voor een dvd, dan wil ik niet ook nog eens reclame krijgen. dan kan ik hem wel op tv kijken.