Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt.
Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
Hilarisch, maar helaas wel een voorbeeld van hoe bands/artiesten nog steeds labels/media/enz. benaderen. Op een mooie dag zal ik eens een selectie publiceren van de dingen die ik in de mailbox van mijn label ontvang ;-)
Touché!
BeantwoordenVerwijderenPrachtig dit. Vind dat je je nog inhoudt in je reactie Niels, knap :-)
BeantwoordenVerwijderenAuw. vooral die afsluitende opmerking is erg pijnlijk.
BeantwoordenVerwijderenis ook wel beetje laat, die actie is toch al lang en breed voorbij?
Hilarisch, maar helaas wel een voorbeeld van hoe bands/artiesten nog steeds labels/media/enz. benaderen. Op een mooie dag zal ik eens een selectie publiceren van de dingen die ik in de mailbox van mijn label ontvang ;-)
BeantwoordenVerwijderenAbsurd! Kielhalen die band.
BeantwoordenVerwijderen