Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt.
Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
Het zou meer indruk maken als hij de afgelopen 15 jaar niet louter halfbakken albums had uitgebracht.
Maar toch sneu voor 'm. Waarom rappers überhaupt nog tekenen bij majors is mij een raadsel: zelfs grote talenten (Murs, Wale) mislukken daar en druipen met hangende pootjes af naar een indie
Lefsetz merkt in zijn originele post overigens terecht op dat er 'two sides to every story' zijn. Ben met hem eens dat artiesten en hun nukken ook niet altijd te volgen en vertrouwen zijn. Het helpt in dat geval niet als je na je klassieke debuut dat niveau nooit meer gehaald hebt. Wat magere onderbouwing voor je claim dat je het zelf het beste weet...
Het zou meer indruk maken als hij de afgelopen 15 jaar niet louter halfbakken albums had uitgebracht.
BeantwoordenVerwijderenMaar toch sneu voor 'm. Waarom rappers überhaupt nog tekenen bij majors is mij een raadsel: zelfs grote talenten (Murs, Wale) mislukken daar en druipen met hangende pootjes af naar een indie
Eens, op beide punten.
BeantwoordenVerwijderenLefsetz merkt in zijn originele post overigens terecht op dat er 'two sides to every story' zijn. Ben met hem eens dat artiesten en hun nukken ook niet altijd te volgen en vertrouwen zijn. Het helpt in dat geval niet als je na je klassieke debuut dat niveau nooit meer gehaald hebt. Wat magere onderbouwing voor je claim dat je het zelf het beste weet...