Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt.
Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
Heel Facebook lijkt hier nogal van onder de indruk. Maar dit is natuurlijk geen muziek. Dit is een trucje. Zoiets als een musical. Categorie Blue Man Group. Goed uitgevoerd dat wel. Ongetwijfeld goed voor uitverkochte zalen. Net als musicals. Jammer.
Niels moet dit filmpje ook zeker posten, daar niet van. Ik ben (nog steeds) niet zuur, maar constateer dat het wat zegt over onze smaak dat dit filmpje in een dag meer bekeken is dan bijvoorbeeld dit (cultureel werelderfgoed-)filmpje in 3 jaar http://www.youtube.com/watch?v=FFKkl_R53Yk.
Hun YT-kanaal bekeken? Prachtige covers , heel inventief. Dit is bijna de ultieme EHPO-band. Jammer dat het eigen werk (van Sarah) maar zozolala is
BeantwoordenVerwijderenHeel Facebook lijkt hier nogal van onder de indruk. Maar dit is natuurlijk geen muziek. Dit is een trucje. Zoiets als een musical. Categorie Blue Man Group. Goed uitgevoerd dat wel. Ongetwijfeld goed voor uitverkochte zalen. Net als musicals. Jammer.
BeantwoordenVerwijderenBlue Man Group is heel vervelend, dit niet.
BeantwoordenVerwijderenNiet zo zuur! Dit is een uiterst creatieve, knappe en ook nog mooi uitvoering! Dank Niels voor de tip!
BeantwoordenVerwijderenNiels moet dit filmpje ook zeker posten, daar niet van. Ik ben (nog steeds) niet zuur, maar constateer dat het wat zegt over onze smaak dat dit filmpje in een dag meer bekeken is dan bijvoorbeeld dit (cultureel werelderfgoed-)filmpje in 3 jaar http://www.youtube.com/watch?v=FFKkl_R53Yk.
BeantwoordenVerwijderen