Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt.
Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
19 februari 2012
Facebook & muziek: nog geen ideaal huwelijk... (gelukkig hebben we de foto's nog!)
Tja dat is inderdaad wel vaak het geval, hoe relevanter voor de artiest, hoe minder reactie. Maar tijdstip en dag speelt ook een belangrijke rol, en hoe vaak je iets post. De stats laten mooi per post zien hoe vaak ie gelezen is, en dus ook wel tijdstippen het beste werken!
Tja dat is inderdaad wel vaak het geval, hoe relevanter voor de artiest, hoe minder reactie. Maar tijdstip en dag speelt ook een belangrijke rol, en hoe vaak je iets post. De stats laten mooi per post zien hoe vaak ie gelezen is, en dus ook wel tijdstippen het beste werken!
BeantwoordenVerwijderen