- Zo is het maar net:
- Hoe een rapper Facebook creatief inzet om zichzelf te promoten: 5 principes voor wie online niet groot is, en dus slim moet zijn (via Thijs). Meer tips: Ariel Hyatt's Social Media Food Pyramid (via Buffi):
- Nathan blogt: HELP! Een drumstel kopen. Mooi lijstje tips en ervaringen, van een jonge drummer die spreekt uit ervaring. En daarna natuurlijk: How to sound better live.
- Plagiaat (via Werner)!
- Via Lykle: Why do so many digital music services fail?
- Van Erik: goede column over authenticiteit, mede naar aanleiding van Broes @ #SXSW12.
- Via Theo: Are advertisers the new record labels? Advies voor diezelfde labels, de eigen ervaringen van een kleine Belgische speler (via Tom): Strategische aanpak voor platenlabels: van SEO naar Community.
- Die strategische aanpak komt voor Selexyz te laat... :-(
- *Nieuwe* track Beck, clips van helden Spiritualized (nu op Domino!) en Sideditch, album Kris Berry, en een impressie van de nieuwe Damon Albarn (Blur), wat een Held:
- De iPod van 8 miljard, over rechten. Onderzoeksbureau Nielsen: No evidence of on-demand music streams hurting download sales.
- An argument against "Pay What You Want" pricing. Eerder waren en
- Nieuw fotoboek vol artiesten, producers en muzikanten, van Michel Mees:
- Ik zeg het [click to enlarge]:
- Dikke glimlach: Case verklaart de liefde aan Marike Jager, Ella (HOUSES), Linda (Bombay Show Pig), Ricky Koole, Signe Tollefsen, Leine, Janne Schra en Eefje de Visser :-)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten