29 november 2012

Vanavond van start, mis het niet: Feestje (121), incl. #Spotify-playlist! #lgw12

Saxofonist Colin Stetson trapte gisteren en eergisteren in z'n eentje af in EKKO, maar feitelijk gaat LEGUESSWHO 2012 vanavond serieus van start met een uitgebreide, prachtige en vooral uitdagende line-up in 5 Utrechtse zalen. Eerder postte ik de niet te missen Perfect Fuzzbox, handgeplukt door programmeur Johan 'Wiekes' Gijsen als introductie op de machtige zondagavond, vandaag mijn persoonlijke route. Ik red het vast niet allemaal, maar hier probeer ik te staan de komende 4 dagen [click to enlarge]:
Mono, Dirty Three, Kleinindustrie (vanavond), Fuck Buttons, Suuns, Broeder Dieleman, The Pyramids, Each Other en dansen bij St. Paul (morgenavond), Foxygen, 's Neerlands trots Palmbomen, Mac Demarco (zaterdag), Allah-Las, Jacco Gardner, Nick Waterhouse, Ty Segall, DIIV, Traumahelikopter (allemaal op topdag zondag). Vooral naar DIIV kijk ik uit, één van mijn platen van het jaar. Voor uw gemak en plezier in een handige chronologische Spotify-playlist gezet om eenvoudig in te luisteren:


Kaarten zijn er in vele soorten en maten: een passe-partout voor €75 (wel zo gemakkelijk en iedere cent waard), dagkaarten variëren tussen €15 en €27,50. Haal ze HIERRR.

Geen opmerkingen: