11 januari 2013

Wilde Ideeën & Nieuwe Muziek (192)

3 opmerkingen:

Rick B zei

Dit vond ik grappig: een Twitterdialoog tussen Guardian muziekjournalist Alex Petridis en een paar anderen over uw vriend Bob Lefsetz. Dit naar aanleiding van de heer Bob's artikel over Bowie waarin hij suggereert dat deze wat kan leren van Mumford and Sons en dat Bowie moet uitkijken dat hij niet een one hit wonder a la Psy en Carly Rae Jepsen wordt.

Unknown zei

Heel heel grappig. Zet ik er even bij.

En hé, Bob is mijn vriend niet. Daar moet je voor betalen :-)

Bert Hadders zei

Ik heb een tijdje op aanraden van Niels deze man gevolgd.
Meestal gaat het over hemzelf en hoe vreselijk gelijk hij altijd heeft.
Dat verveelde nogal snel.

Deze keer slaat hij de plank wel heel erg mis.
Bowie's song is prachtig en ik denk dat ie nog wel een paar cd's gaat verkopen ook.

Lefsetz: ga toch lekker dansen op Gangnamstyle...