22 juli 2009

Perfect Heen & Perfect Terug

Een compilatie gemaakt door 46 mensen, dat levert logischerwijs een zeer gemengde mix van muziek op. Bijna de perfecte radiozender. Perfect FM wilden we 'm ook eerst noemen. Het zijn 2 soundtracks geworden, voor de heen- en terugreis. Nergens eentonig, voldoende hits, classics, standards, knallers, pareltjes en nieuwe ontdekkingen. Rij voorzichtig!

Mac HEEN,
Mac TERUG.

PC HEEN,
PC TERUG.

Vanavond is er overigens wél een bal op de TV. Daarover vanmiddag meer.





3 opmerkingen:

Joris zei

Ik word zoooo moe van dat zshare!!! Ik krijg die bestanden maar niet gedownload....

Unknown zei

'ns Kijken of we van 'tussenpersoon' kunnen wisselen met onze Perfects. Ik heb er nooit problemen mee, eerlijk gezegd. 45 sec. wachten en HUP!

Unknown zei

Ik vind vooral track 24 top! Voel me vereerd :)