11 april 2011

Waar o waar zijn de #kettingboeken?!

De 20 papieren en even zoveel digitale kettingboeken zwerven inmiddels bijna een maand door Nederland. De ligplaats van een aantal heb ik kunnen volgen (bijvoorbeeld op Facebook of via hashtags #kettingboek en #doorbraak), maar de meesten ben ik inmiddels kwijt. Zou leuk zijn als iedere huidige bezitter onder deze post zijn digitale vinger opsteekt of zich op Facebook, die andere of Twitter laat horen. Laten we wel wezen: dat was jullie part of the deal. Kleine moeite voor een gratis boek, me dunkt.

9 opmerkingen:

Piete zei

vinger omhoog! hij circuleert nu in de jungle! leest als een trein

PAN zei

We hebben er een bij PAN en hij doet nog steeds de ronde. Big up!

Ruben zei

Hier ook een, gaat morgen naar de volgende eigenaar (van Alphen aan den Rijn naar Breda)! Review volgt ook deze week nog!

Unknown zei

Heel fijn dat jullie het even laten weten, Pieter, PAN en Ruben! Een review, melding o.i.d. op je Facebook, Twitter, blog of site stel ik zeer op prijs. Dankjewel!

Sjoerd zei

*Steekt digitale vinger omhoog*
Bied me bij deze graag aan als ontvanger!

Tjerk zei

Hier ook een digi-vinger! Ik ontvang em ook graag! Mocht de aanbieder morgen naar de muzikantendag komen, dan is het helemaal snel beklonken.

Unknown zei

Op de Muzikantendag ben ik ook en neem dan een doos boeken mee. Die geef ik niet weg (jammer hè), maar ik beeld me inmiddels in dat Doorbraak! 2 tientjes waard is...

Tjerk zei

Die raak je daar vast wel kwijt!! Hoewel ik er wel twee tientjes voor over heb, ben ik ook juist benieuwd naar de praktische kant van het #kettingboek. De doorgever mag me mailen op info@audioadam.nl

Unknown zei

Snap ik. Die praktische kant licht ik hier toe.