5 april 2009

Kwartaalcijfers

De meestgelezen posts op dit blog in het eerste kwartaal van 2009. Meer dan genoeg leesvoer voor je vrije zondag:
  1. Kyteman op Noorderslag: een verslag met foto, recensies en reacties.
  2. The Long Tail: gelul? Eerste deel van een 7-delige serie (onderaan beginnen met lezen). Hiermee opende ik het nieuwe jaar op dit blog en dit bleek een uitstekend gelezen serie die veel reacties opriep.
  3. Op deze positie stond eigenlijk Kyteman gratis! Dat kunnen Nederlanders natuurlijk niet laten liggen. Maar omdat die aanbieding inmiddels is verlopen, spring ik direct naar To Twitter or not to Twitter, een post waarin ik de voor- en nadelen van Twitter bespreek en en passant de bezoekcijfers en statistieken van dit blog deel en van commentaar voorzie.
  4. Knap: gastblogger Barry staat met het eerste deel uit zijn serie ZXZW gooit businessmodel op straat op #4. Fraaie serie tijdens mijn vakantie, die ook veel reacties kreeg. Mijn zoon en ik kwamen ieder thuis met een mooie herinnering.
  5. De populairste post uit 2008 staat op #5: Perfect 20//08, een compilatie van 20 nummers van de beste 20 platen van vorig jaar. Nog steeds goed bekeken dus en bijna 400 tevreden gebruikers inmiddels! De links naar de gratis downloads werken nog.
  6. Op deze plek staat het laatste deel van eerdergenoemde Long Tail-serie.
  7. En hier mijn vorige post met bestgelezen items op dit blog. Vandaar dat ik het nu nog een keer doe; er blijkt behoefte aan.
  8. Opnieuw een oudje en nog steeds de essentie van dit blog: Do It Yourself. Er zijn de afgelopen maanden weer 20 posts vol tips en adviezen bij gekomen. Het totaal komt daarmee op 71 posts over hoe je je eigen boontjes dopt in de veranderde muziekindustrie. Weinig tijd en toch snel aan de slag? Begin dan met de series hokje, tandje erbij, publishing & rechten, over Only Seven Left of De Grote Prijs van Nederland. Steeds onderaan beginnen met lezen.
  9. Silence Is Sexy stelde de instrumentale versies van hun tweede album 'This Ain't Hollywood' gratis beschikbaar, met het oog op mogelijk gebruik in commercials, films, games, radio- en TV-programma's. Slim. En veelgelezen dus.
  10. Hekkesluiter is een oudje uit oktober vorig jaar: Kyteman's eerste optreden in De Helling. Met beeld en geluid. Wat een media-hype al niet doet voor je blog...

Geen opmerkingen: