13 februari 2011

De EHPO Jongerendag webcast - de stats #Doorbraak

Geheel in lijn met wat ik en anderen afgelopen vrijdag vertelden of lieten zien, deel ik de voorbereiding, inhoud, resultaten en reacties op de EHPO-dag zoveel en uitgebreid mogelijk. Het beeld, geluid en alle presentaties zette ik gisteren online (HIER), vandaag liet Ron van der Sterren van Stunst weten wat zijn webcast aan kijkers trok. Twee statistieken en een korte maar erg leuke reactie van Ron:'Als je het aantal gekeken uren (937) deelt, hebben mensen gemiddeld 0,9 uur gekeken. Ik gok dat er veel zijn die het even geprobeerd hebben. Dat betekent dat veel anderen langer dan een uur de stream aanhadden. Dat is echt FOKKING lang!'

Fijn om te horen, Ron. De techniek liet ons hier en daar in de steek (het geluid was niet altijd optimaal, de belichting op het podium niet ideaal voor thuisblijvers (had je er maar bij moeten zijn ;-), de REC.-knop werd wat laat ingedrukt), maar ik meen dat iedereen toch iets heeft gehad aan de webcast. In combinatie met de preso's komt de belangrijkste inhoud van de EHPO-dag wel over. Ik wil Ron dan ook enorm bedanken voor zijn prachtige werk. Geniet van de whisky (zonder e). Je hebt het verdiend!

Geen opmerkingen: