10 februari 2011

Eerste 10 ex. van #Doorbraak *NU* te koop!

  • Omdat ik geloof in de kracht van lokaliteit
  • Omdat ik geloof in dichtbij beginnen en van daaruit verder bouwen
  • Omdat ik ENORM geloof in starten bij je allereerste supporters (en die NOOIT overslaan!)
  • Omdat ik geloof in persoonlijk, in handwerk en handen-uit-de-mouwen-steken
  • Omdat ik geloof in verrassingen, anders = goed
  • Gewoon omdat ik er zin in heb en het een kwartier geleden bedacht
En omdat ik 1000% geloof in DIY heb ik zojuist 10 gesigneerde ;-) exemplaren van Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet naar Plato Utrecht gefietst. Voor wie niet kan wachten tot morgen of zaterdag.

Ik zou het leuk vinden als je een fotootje post op je blog, site, Twitter, Facebook of ergens anders als je 1 van die 10 exemplaren hebt aangeschaft. Of alle tien. [UPDATE: Daniël haalde er 1, Frank zelfs 2!]. Zo ziet het er uit:



Filmpje gemaakt door de ontwerper van het boek, @PaulSwagerman.Morgen De Grote Dag. Snel door met de laatste voorbereidingen!

8 opmerkingen:

Harm zei

Jezus, wat een ego. Een GESIGNEERD exemplaar.... je bent Seth Godin niet.

Matthijs zei

Verder alles goed Harm?

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Pim van de Werken zei

@Harm: misschien moet je eens een boek schrijven met de titel: 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg-marketing'.

Rene Sebastian zei

Mijn kopie is in ieder geval besteld bij Bol!

Unknown zei

Ik heb er even een ;-) achter gezet, Harm. Blijkbaar volstond 'omdat ik er zin in heb' niet.

Erik Luyten zei

De eerste 1000 van Bol.com komen ook met handtekening, toch Niels? ;-)

Unknown zei

Klopt, Erik. Ik blijf dit weekend een nachtje logeren in hun magazijn.