9 februari 2012

De eerste verjaardag van #Doorbraak: hiep hiep hoera!

Komende zaterdag is mijn boek precies 1 jaar uit. Die vrijdagmiddag in 2011 organiseerde ik de EHPO Jongerendag, waarvan alle preso's terug te kijken zijn dankzij Ron. Een paar maanden later verzamelde ik in deze uitgebreide presentatie mijn ervaringen, de geleerde lessen, good en bad practices rond en in mijn boek. Ik geloof in delen en zoals ik hier vertelde is dat de basis voor het feit dat Doorbraak! nu bijna toe is aan de vierde druk.Bijna. Want er liggen er nog een kleine 200 stuks bij Timo van uitgeverij A.W. Bruna. Als je de ruim 1.800 dagelijkse blogposts sinds augustus 2008 waardeert en een token of your appreciation wil laten blijken, schaf mijn boek aan. Word ik blij van. Heb je het gelezen? Geef het door aan een ander die er iets aan heeft en vertel erover op Twitter, Facebook, YouTube, Google+, je site of blog. Vooruit, op Hyves of MySpace mag ook... Ook met erover praten en jouw exemplaar doorgeven aan een ander maak je mij enorm blij.

Vier de eerste verjaardag van #Doorbraak, koop een kadootje, geef door of deel uit!



Tot slot de spotlight op alle hulp die ik kreeg bij het schrijven, verbeteren en uitgeven van Doorbraak!:
Maar vooral: jij bedankt!

3 opmerkingen:

Melissa zei

Hoi Niels!
Ik ben al een tijdje bezig met het boek te lezen. Moet nog maar een heel klein stukje. Mijn bedoeling was zodra ik het uit had een stuk op mijn blog er over te schrijven. Nu klikte ik op de link van jou via twitter en kwam ik hier. Ik besloot om niet langer te wachten en meteen mijn oordeel over het boek op te schrijven. http://marchingonthebeat.wordpress.com/2012/02/11/doorbraak/
Een super boek!
Liefs,
Melissa

Arianne Knegt zei

Dag Niels,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en tips. Ik heb je boek met plezier gelezen en ik kan je blog ook niet ongelezen laten als het voorbij komt op Facebook. Je hebt mijn kijk op bepaalde dingen veranderd. Ik ben aan het bedenken hoe ik je tips zoveel mogelijk concreet kan gaan maken voor wat betreft mijn eigen situatie.

Hartelijke groet,

Arianne Knegt

Unknown zei

Dankjewel!