10 september 2012

Into The Great Wide Open 2012 - de nabeschouwing #gwo12

Mijn Top 3:

1. De zee.
2. Zoals verwacht en gehoopt, Jake Bugg, een overtuigende 18-jarige kruising van Dylan en Alex Turner, met 2 handen vol topsongs (waarbij de ballads aan Oasis doen denken):


3. Adrian Younge. Dampende, psychedelische soul, rauw en knetterhard gespeeld. Vliegt soms uit de bocht, is dan niet goed maar altijd spannend:


Meer zien? Heerlijk fotoverslag van Atze, leuker dan dit stukje rosé-proza vol clichés en journalistieke stoplappen, geïllustreerd met 2 wazige vakantiekiekjes. Gênant.

2 opmerkingen:

Jelle zei

Ik sta anders wel mooi met mijn flaporen op één van die wazige vakantiekiekjes. Dus.

manmetbril zei

Uit dat Volkskrant stukje: "En de programmering is voor een deel gekopieerd van Lowlands, zoals Fresku, Dio en Django Django"

Voor zover ik me kan herinneren maakte GWO igg Django Django als naam een stuk eerder bekend dan Lowlands... dat kopieren heeft dus eerder de andere kant op plaatsgevonden..