Wedden dat 2562 het credo huldigt waar Bob over schrijft? "Steve Jobs has always striven for excellence. He doesn’t believe in market research, he believes in his gut. He delivers what people SHOULD have, not what they think they want. Like the Beatles with "Sgt. Pepper", he’s reached down deep inside and delivered the theoretically incomprehensible, like the iPhone. Furthermore, it worked!" Bob zit er bovenop.
Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
18 januari 2009
EHPO vertrekt naar de Noorderzon (slot)
Labels:
live,
nieuwe muziek,
noorderslag,
tips
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
4 opmerkingen:
mooie recensies! op tv zag het er ook te gek uit :)
Gefeliciteerd Niels (en Colin natuurlijk!). Mooie dingen! Ik was ook één van de 173.000 die het vanaf de bank heeft bekeken, zag er geweldig uit!
De link naar mijn recensie doet het niet. Deze wel: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=40996321&news=41306768&type=-1
Gerepareerd!
Een reactie posten