Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
28 januari 2009
Giel legt het even uit aan Matthijs
En zo ziet die toren er van dichtbij uit. Op elkaar:
Of naast elkaar:
Makers: Hotel. Maar er is gelukkig ook een versie die wél in je CD-kast past. Minstens zo fraai.
Labels:
DWDD,
kyteman,
nieuwe muziek,
promotie,
talent
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
3 opmerkingen:
En hoe ziet de toren eruit als die nog ingepakt zit? Past deze dan ook handig in de kast?
Ook dan maar moeilijk. De 2 doosjes die bovenop staan passen keurig in de onderste (met CD'tje + bonuskaart erbij) en in de winkel krijg je er een keurig plasticje omheen, maar beschouw deze verpakking eerder als een sieraad voor Uw woning dan vulling van de CD-kast :-)
Tis duidelijk waardoor Hotel zich heeft laten inspireren.
Zo!
Wat vet! Goed bezig, ben heel benieuwd naar het album
Een reactie posten