4 januari 2011

Meer details over de EHPO Jongerendag

UPDATE:Inmiddels hebben ruim 50 140 muzikanten, bands, producers, journalisten, programmeurs en marketeers zich ingeschreven voor de EHPO Jongerendag. Dat betekent: UITVERKOCHT. Super!

Met iets minder dan 6 weken te gaan tot vrijdag 11 februari en een kleine 3 weken tot de deadline voor het inleveren van je case begint de EHPO Jongerendag dus aardig vol te lopen. Heb je je nog niet ingeschreven en ben je wel van plan te komen, twijfel dan niet te lang (mail me). Ik zou het leuk vinden als je erbij bent! Stuur deze blogpost of http://bit.ly/EHPOdag gerust door naar medemuzikanten, andere bands, producers, studenten, marketeers, je manager, boeker of mensen waarvan je denkt dat die geïnteresseerd zijn.

Graag vertel ik iets meer over wat we die middag gaan doen:
  • 12.30u: binnenkomst
  • 13u - 13.45u: introductie en aansluitend marketingpresentatie
  • 13.45u - 14.30u: behandeling eerste case
- pauze -
  • 14.45u - 15.30u: behandeling tweede case
  • 15.30u - 16.30u: behandeling derde case
  • 16.30u - 17u: discussie en rondvraag
17u: uitreiking boeken + borrel

In mijn presentatie zal ik stapsgewijs laten zien hoe jij (online) marketing op een gemakkelijke, goedkope en effectieve manier kunt inzetten voor je band en muziek, geïllustreerd met veel voorbeelden uit mijn eigen en andermans praktijk. De 3 cases wil ik ieder op een andere manier uitwerken om zoveel mogelijk inzichten en leermomenten te creëren. Hoe? Dat vertel ik in een volgende editie van de EHPO Jongerendag-nieuwsbrief. In elk geval kan ik verklappen dat het delen van kennis & ervaringen centraal staan en dat met name de vorm van de laatste case iets bijzonders gaat worden dankzij de bijdragen van een aantal andere professionals en ervaringsdeskundigen.

Inhoud en indeling van de middag zijn onder voorbehoud omdat ik deze maand de exacte invulling en vorm bepaal. De hashtag heb ik al wel: #Doorbraak ;-)

Niet vergeten: vrijdag 21 januari 2011 is de deadline voor het inleveren van je case. Scheelt €20 en is zoals je ziet de basis van een belangrijk deel van de EHPO Jongerendag.

Tot 11 februari?

Geen opmerkingen: