16 maart 2011

Foutje! - een oproep

Afgelopen weekend was de release van het nieuwe No Ninja Am I album 'Montélimar'. Het album is gratis te downloaden maar ook als fysieke cd te koop, met een downloadlink voor bonusalbum 'The Next Round'. De eerste single van het album is Better Mistakes (ook op 3VOOR12's Luisterpaal), een duet met Susanne Linssen (Hospital Bombers, Easter Parade). Bij de single hoort een bijzonder project dat Sander van Munster (hij ís No Ninja Am I) graag een vervolg wil geven: 'Tijdens de opnames heb ik verschillende muzikanten gevraagd of ze een eigen versie van 'Better Mistakes' wilden maken. Dat deden Arthur Adam, Chinup, Gish (= Gijs van Showdog), Pfaff, Wounded Kite, Palloc, Case Mayfield, Sykosonics, Flox [hé, zo heet EHPO jr. :-)], Easter Parade en Ro Halfhide en daarvoor ben ik ze enorm dankbaar! De verschillende versies heb ik vervolgens aan elkaar ge-edit zodat er een lekker lange 'Better Mistakes' pastiche is ontstaan. De single, b-kant en pastiche download je hier.

Graag zou ik over een tijdje een tweede editie releasen (en een derde en vierde...) dus ik wil iedereen die een instrument kan bespelen uitnodigen om een eigen 'Better Mistakes' te maken en die op te sturen naar
NoNinjaAmI@gmail.com (liefst wav-file, maar mp3 mag natuurlijk ook). Het mag een stukje van 20 seconden zijn, van 2 minuten, hi-fi, lo-fi, in het Nederlands, en Espagnol, alles is welkom. De 3 akkoorden vind je in het artwork, maar daar hoef je je niet per se aan te houden.'

Bekijk hier de 'Better Mistakes' pastiche trailer:

Geen opmerkingen: