21 maart 2011

Repetitieruimte gezocht

EHPO komt naar je toe deze zomer. Met de 20 #kettingboeken hoop ik geïnteresseerden een laagdrempelige manier te bieden om mijn boek te lezen, maar ik zoek potentiële lezers ook graag op. En daar kan ik jouw hulp bij gebruiken!

Overal in het land staan lokaties en ruimtes waar bands en muzikanten wekelijks repeteren. Na afloop een biertje en een peukie buiten, en de Live XS, Revu en OOR voor niet-rokers. Graag leg ik daar een inkijkexemplaar van Doorbraak! tussen.Ook geïnteresseerd om na het repeteren mijn boek door te bladeren? Laat dan onder deze post naam, adres en contactpersoon van jouw vaste oefenstek achter, liefst met een persoonlijk e-mail adres van die contactpersoon. Ik zorg dan dat er komende week een exemplaar van Doorbraak! komt te liggen. Doe je medemuzikanten (en mij) een lol en laat het boek daar liggen. Zo heeft iedereen er wat aan.

Bands en muzikanten die repeteren in dB's (Utrecht), MuzyQ (Amsterdam) en Daisy Bell (Haarlem) hoeven niet te reageren. Daar ligt vanaf morgen een inkijkexemplaar.

21 opmerkingen:

Marinus zei

Wij oefenden altijd bij Jottem. Daar kwam Silkstone ook en veel nieuwe bands. Op http://www.jottem.com staat het adres. Kan via Theo.

Jottem
Industrieweg 4
Wormerveer

Marinus zei

O, dit is een beter adres:

Stichting Jottem!
Postbus 37
1520 AA Wormerveer

Unknown zei

Heb gerepeteerd bij het popkollektief in Oss. Zie hier voor de contactinfo:
http://www.popkollektief-oss.nl/

En bij Stichting Promotie Amateurmuziek Nijmegen:
http://www.stichtingpan.nl/

Beide erg actieve organisaties waar erg veel bandjes repeteren.

Groeten,
Rob

A Scholten zei

Stichting PAN (beheert en verhuurt 8 repetitie ruimtes)

stichting PAN
molenveldlaan 10
6523 BE Nijmegen
contact: Aram Scholten

A Scholten zei

Ha Rob bedankt!!

Mailmen zei

mmmm een plaats waar veel bands komen... Ik zal er eens over denken... :-)

Unknown zei

Komt eraan, Martijn! :-)

bert zei

Stichting viadukt
H.l. wichersstraat 2
9723AG groningen
info@viadukt.nl

Annelies zei

Muziekcollectief Susteren
T.a.v. Annelies Schmeitz
Marialaan 2
6114 CP Susteren

o.a. de bands Morning, Sparrow Falls, ZOD en nog vele anderen!

Unknown zei

@Annelies: hebben jullie ook een blog, website o.i.d.? Als ik Google op jullie naam vind ik niks en ik wil graag dat mijn boek ergens ligt waar regelmatig veel muzikanten komen. Dit kost mij geld, de winst zit in substantiële aandacht van meer dan 2 mensen.

Mocht je het boek voor jezelf willen hebben dan kun je het hier bestellen of hier vragen of iemand je 1 van de 20 kettingboeken wil opsturen.

JesseB zei

Niels, leg hem op het Conservatorium van Utrecht - daar zit ik op school en ik vind dat er wel wat commercieel inzicht bij kan daar. Ik denk dat je zelf wel wat contacten hebt daar?

Mariaplaats, Utrecht
muziekweb.hku.nl

Unknown zei

Goed idee, Jesse. Will do!

Annelies zei

Helaas, geen website of blog, maar indien dat een vereiste is:
Muziekgieterij Maastricht
www.muziekgieterij.nl
veel van onze bands repeteren/repeteerden ook daar!

Unknown zei

Niks is een vereiste, Annelies, maar al die malle acties rond mijn boek kosten bij elkaar best veel geld. En aangezien ik mijn eigen uitgever ben (dus zowel het boek als verzendkosten betaal), kosten ze mij geld, niemand anders :-) Da's helemaal niet erg, omdat ik geloof in investeren in aandacht en daarvan later de vruchten plukken. Die aandacht moet er dan wel aantoonbaar zijn. Dat laatste is mijn enige vereiste.

Is het een idee als ik het boek naar De Muziekgieterij stuur? T.a.v. jou?

Tom Beek zei

Ik geef maandag les op het Codarts (conservatorium) in Rotterdam. Zal ik 'm daar neerleggen? Weet je ik lees 'm eerst zelf uit, leg ik de mijne daar wel neer!

Unknown zei

Goud, Tom! Ik geef er zelf een dag later een gastcollege. Als ik 'em zie liggen, schrijf ik er iets leuks in :-)

Babiche zei

Heb het boek in 1 ruk uitgelezen Niels ... superleuk geschreven!
Heb een aantal van de beschreven optredens mee mogen maken en iedere keer kreeg ik weer letterlijk kippenvel tijdens het lezen, net als bij het optreden zelf!
Ik denk en hoop dat je er veel creatievelingen mee kunt helpen. Leuke actie!

Unknown zei

Dankjewel, Babiche. Blijft ontzettend leuk om reacties van enthousiaste lezers te krijgen. Geef het door (het boek en/of je enthousiasme)!

Annelies zei

Top Niels!
Als je het dan naar
Muziekgieterij
T.a.v. Lando van Berlo/Sparrow Falls
Bankastraat 3
6214 XN Maastricht
kan sturen, heb je meteen de beste brug tussen de twee repetitieruimtes te pakken ;)

Hartelijk dank!

Anoniem zei

www.alternator.be (bij Bart)
kluize 26a
9340 Oordegem

Unknown zei

Komt eraan, Bart. Leuk, ook 1 in België!