12 januari 2012

De Eurosonic/Noorderslag 2012 Tip 5's (2/3): de panels & seminars #ESNS12

Gisteren 5 Eurosonic-tips voor vanavond en morgen, nu 5 panels en seminars op vrijdag en zaterdag:
  1. De spannendste is zonder twijfel de uitreiking van de Interactive Award. Fingers crossed dat Only Seven Left wint met zangergezocht.nl (en Atze een uur eerder verdiend de Pop Media Prijs meeneemt). OSL doet overigens ook hun verhaal bij Succes door YouTube. Hun pitch voor de Interactive Award staat morgen om 16.30u op deze blog; ook voor niet-fans de moeite van het kijken waard.
  2. Eveneens leerzaam: succesverhalen. Die van Tony Berk (Talpa, Dino Music, Anouk e.a.), Armada Music en Caro Emerald bijvoorbeeld. Doe mij morgen die eerste 2 maar, die laatste ken ik al.
  3. Sociale media-strategie en effectanalyse, mijn tak van sport. Maar je bent nooit te oud om te leren.
  4. Downloadverbod en thuiskopie, dat ben ik aan mijn stand verplicht. Helemaal sinds gisteren :-((( Vermoedelijk kan ik het niet nalaten de interruptiemicrofoon een keer te grijpen...
  5. En tot slot: Wie promoot nu eigenlijk de artiest? Omdat ik er zelf in zit.
Vanmiddag rond lunchtijd 5 Noorderslag-tips.

Geen opmerkingen: