Nieuw? Grensverleggend? Nee hoor. The Boss deed het eerder, analoog en dat kostte hem 40 jaar:
Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
22 september 2012
The xx doet het in 4 dagen, Springsteen in 40 jaar
Onderstaande app/player/site/distributiemachine (ja, wat IS het eigenlijk?!) stond hier 3 weken geleden, een geslaagd experiment met de verspreiding en promotie van de stream van het nieuwe xx-album Coexist. Met prachtig, zichtbaar resultaat.
Nieuw? Grensverleggend? Nee hoor. The Boss deed het eerder, analoog en dat kostte hem 40 jaar:
Nieuw? Grensverleggend? Nee hoor. The Boss deed het eerder, analoog en dat kostte hem 40 jaar:
I'm reading: The xx doet het in 4 dagen, Springsteen in 40 jaarTweet this!
Gepost door
Unknown
op
10:58
Labels:
apps,
creativiteit,
kijkvoer,
leuk,
marketing,
nieuwe muziek,
oude muziek,
promotie,
spotify
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
3 opmerkingen:
Hoe kan in de VS nou zo'n 'lichtbundel' ontstaan als die in Engeland nog aan het verspreiden is? Het begon toch met één fan? Volgens mij snap ik het niet helemaal...
-Coen
Als die ene fan (de link naar) die stream doorstuurt naar een Amerikaanse vriend zijn we er toch?
Maar moet dat dan ook geen lichtbundel zijn, als we het verspreiden tracken? :-)
-Coen
Een reactie posten