23 april 2010

Wilde ideeën & nieuwe muziek (61)


  • Vorige week woensdag programmeerde hij dit moois (nieuwe clip):

  • Afra Jongmans en Kelly van Meel ontwikkelen een programma voor kinderen met AD(H)D en zijn daarvoor op zoek naar muzikanten of artiesten bij wie ADD of ADHD is vastgesteld. Doel is te laten zien wat je allemaal juist wél kunt met AD(H)D. Meld je aan.
  • We sluiten af met een wijze en ware les van Erwin en Leonieke over het belang (en geheim) van een goed netwerk: geven, geven, geven. Zo is het!
  • Vooruit, nog eentje om het af te leren dan. Om hard te lachen:

4 opmerkingen:

Unknown zei

re: het jatwerk van grindin'.

Ik snap dat iemand het opnieuw gebruikt, maar ik heb altijd in dit soort situaties gehandeld naar de uitspraak: "credit where credit is due". Als je dan toch andermans creatieve werk gebruikt, zeg dan netjes van wie het is en link naar ze. Zo creëer je ook positieve feedback, jij staat bekend als iemand die netjes handelt (waardoor mensen sneller hetzelfde bij jou doen) en je brengt ook mensen onder de aandacht die anders meer moeite zouden hebben om dat te krijgen.

jammer dat er eerst controverse moet komen voordat men het in dit geval leerde.

Unknown zei

addendum:

"de dood van websites", hoewel de apps inderdaad goed werken, vraag ik mij soms af hoe het met cross-platform compatibiliteit zit. Websites werken over het algemeen op elk soort apparaat, laten we dat niet opgeven door voor alles een iphone app te maken en vervolgens vergeten dat er ook een hoop mensen nog steeds andere telefoons hebben.

Martijn Crama zei

Niels, ik las op de website van Boek9 dat het verkiezingsdebat 27 mei is, en niet aanstaande dinsdag 27 april.

Heb jij iets verkeerd in je agenda gekrabbeld, of is het op de website verkeerd vermeldt?

Unknown zei

@Martijn: je hebt helemaal gelijk. Ik pas het aan.