27 december 2009

Perfect Coldcut (door DJ Rich-Ears)

Wiki weet: Coldcut are an English dance music duo comprising Matt Black and Jonathan More. Their signature style is electronic dance music, featuring cut up samples of hip hop, breaks, jazz, spoken word and various other types of music. Enjoy!

HIER de complete mix van DJ Rich-Ears,
HIER de losse tracks voor Mac,
HIER de losse tracks voor PC.

Meestal hebben we wel een link met degene die een Perfect maakt, maar deze Perfect Coldcut kwam gewoon zomaar binnen, van DJ Rich-Ears dus: "Ik ben een graduate van Ex'pression College for Digital Art (USA) en mijn produkties en mixen zijn het afgelopen decennium te horen geweest in o.a. Supperclub (Amsterdam), HiFi (San Francisco), La Maison Blanche (St. Tropez), Cafe del Mar (Bodrum), Le Papagayo (St. Tropez), Westergasfabriek (Amsterdam) en KZSU 90.1FM (Stanford University) & Rich-Ears podcasts. Verder samenwerkingen met/voor o.a. Tommy Hilfiger, Streamer, Optical Box, Riko & Dontmind.us (Daan de Winter)."


2 opmerkingen:

breun zei

Waarom zijn er verschillende downloads voor Mac en PC? Ongeveer alle audiobestanden kun je toch op beide machines afspelen? Sorry, ik heb niet de moeite genomen om beide varianten te downloaden om te kijken wat het verschil is.

(En ik vraag me ook al tijden af hoe legaal die Perfect compilaties eigenlijk zijn.)

Unknown zei

Heeft te maken met compressie van de bestanden, maar vraag dat vooral aan Wilbert van Het Zesde Vlak.

En over de legaliteit: wat denk je zelf? :-) All for the love of music.