Meer korte reportages op Erwins Shoudio's pagina, bijvoorbeeld Of we dit overleven? (waarin de kinderen Blom hun kijk op het festival geven) en Mis ik dat ook al?, een typische Lowlands-'kwaal' dankzij vooral Twitter. Leuk!
Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
20 augustus 2012
Van uw speciale #Lowlands-verslaggever @erwblo #LL12
'Kan of moet Lowlands inspelen op verschillende doelgroepen?' vroeg ik Erwin Blom vóór hij met vrouw en kinderen naar Lowlands vertrok. Leuk dat hij die vraag afgelopen weekend op het festivalterrein zelf beantwoordde, dankzij Shoudio:
Meer korte reportages op Erwins Shoudio's pagina, bijvoorbeeld Of we dit overleven? (waarin de kinderen Blom hun kijk op het festival geven) en Mis ik dat ook al?, een typische Lowlands-'kwaal' dankzij vooral Twitter. Leuk!
Meer korte reportages op Erwins Shoudio's pagina, bijvoorbeeld Of we dit overleven? (waarin de kinderen Blom hun kijk op het festival geven) en Mis ik dat ook al?, een typische Lowlands-'kwaal' dankzij vooral Twitter. Leuk!
I'm reading: Van uw speciale #Lowlands-verslaggever @erwblo #LL12Tweet this!
Gepost door
Unknown
op
09:34
Labels:
ervaringen delen,
lowlands,
marketing
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten