19 februari 2010

Wilde ideeën & nieuwe muziek (53)

EHPO vertrekt vanmiddag naar de sneeuw. Vermaak U tijdens mijn afwezigheid met een onderhoudende vakantieserie en haal dinsdag om 11u Perfect Stiff van Roy Santiago binnen. Met zorg samengesteld, niet te missen. Volgende week geen Wilde Ideeën, geen Headlines en een beperkte dienstregeling. Om het goed te maken vanmiddag Perfect Shuffle #38, 'Forsophie doet het zo' en nu een extra lange aflevering Wilde Ideeën:

  • En driemaal raden wat de bestverkochte apps bij iTunes zijn? Letten we op, uitgevers en boekhandel?
  • De filmindustrie is ook lekker bezig. Consumentje-pesten, daar is de muziekindustrie ook stukken wijzer van geworden (via EB):

Tot over anderhalve week.

1 opmerking:

Unknown zei

Jezus, wat een zeurreacties op het artikel in de volkskrant. Vreselijk om zo'n grote groep mensen te zien neuzelen over het feit dat "hun" smaak niet populair is en hoe vreselijk dat wel niet is.

Ik heb (om een voorbeeld te noemen) bijvoorbeeld helemaal geen last van frans bauer die op tv is in plaats van een stel hippe powerpop gasten. Ik kijk niet naar die man en ik luister niet naar die man. Ik heb ondertussen zelf genoeg muziek gevonden via het internet. Dat lijkt een grote groep van de reageerders niet te willen of kunnen doen en daarover moet gemiept worden met veel "ach en wee!"