8 maart 2010

Gedeeld succes = dubbel succes

Vaste prik op vrijdag is de rubriek Wilde Ideeën & Nieuwe Muziek: EHPO's knipselkrant en kliekjes. De link naar deze wekelijkse blogpost of één van de tientallen berichten daarin wordt diezelfde dag vaak door anderen doorgestuurd en gedeeld op Twitter. Dat gebeurt middels zg. re-Tweets (RT) en vergroot het bereik enorm. Zo ook afgelopen vrijdag. Ik bedacht me toen het volgende:

Ik vermoed dat dat Erwin opviel en de directe aanleiding was voor zijn analyse van EHPO's succes. Dat zag hij goed en schreef hij fraai op.

Is dit nou een typisch gevalletje kijk-mij-'ns-lekker-succesvol-wezen-en-mezelf-uitgebreid-feliciteren-op-m'n-eigen-blog? Nee. Erwin geeft indirect een compliment aan iedereen die de afgelopen anderhalf jaar een bijdrage aan EHPO leverde. Door iets te schrijven, delen of tippen, door te reageren, mede-muzikanten en geïnteresseerden op berichten te wijzen of enthousiasme voor muziek, creatieve marketing, internet en applicaties te delen. Vanmiddag bijvoorbeeld 10 studiotips van een Belgische percussionist. Erwins compliment is net zo goed voor hem als voor jou bedoeld. Dank voor jullie bijdragen en enthousiasme!

Van pure blijdschap gaat EHPO deze week op tournee. Vanmiddag bij de Marketingdag voor de Podiumkunsten, morgen bij een reclamebureau, woensdag fietsend naar de Social Media Club 030 (helaas al volgeboekt, maar er is een reservelijst) en donderdag bij de HKU in Hilversum. Ook belangstelling voor een praatje? Contact Tessa.

Werd het toch nog een glad reclameblok...

4 opmerkingen:

Alexander zei

Hoi Niels,

Gaaf dat het zo'n succes geworden is in anderhalf jaar, gefeliciteerd! Lang leve social media inderdaad!

Even een vraagje: Kom je donderdag bij de ondernemers-masterclass spreken? Of is het iets anders?

Groeten,

Alexander Mooij

Unknown zei

Inderdaad, daar spreek ik. Tot dan?

Bram de Wijs zei

hahaha schnabbelkoning!

Alexander zei

Ah! Bij deze baal ik dat ik me niet aangemeld voor de masterclass.

Bedankt en tot een andere keer dan maar!