20 oktober 2010

Het is herfst: nooit te laat om een prachtplaat te ontdekken!

Jaren geleden kocht ik deze plaat (ergens in New York, meen ik), maar die maakte blijkbaar weinig indruk. Hij staat hier nog ergens in m'n kast, maar was geen aanleiding om de band intensief te blijven volgen de afgelopen 6 jaar. Dat is op slag veranderd. Wat een overtuigende prachtplaat, vooral dit wonderschone Stranded (voor wie van Beirut houdt!) en dit nummer:



Note to self: vaker en eerder naar Atze en Erik luisteren. 21 November staat de band in Tivoli. Ik ben erbij! Hij ook:

3 opmerkingen:

Van Hooft zei

Daags ervoor op het uitverkochte Crossing Border. Dan ben ik erbij.

Michiel zei

Oei dan heb je iets gemist. You & me is van invloed op de nieuwe Solo en dan vooral vanwege drum en de interferentie met gitaar. Luister naar Dónde Está la Playa in een van mijn playlists op Spotify.

Anoniem zei

Lekkur. You and Me voorluisteren hier: http://tinyurl.com/36qbq7a