Afgelopen week had ik nodig om mijn boek af te maken. Om de tijd te doden en EHPO te vullen plaatste ik verïnfographicte albumhoezen in de gereanimeerde serie hoezenpoezen. Wie als eerste juiste titel en artiest onder de blogpost zette maakte kans op een gratis exemplaar van Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet. Maar een week is niet genoeg; m'n boek is nog niet af :-(
Dat komt mooi uit, want prijsvragen blijken populair en Nederlanders krijgen nog steeds graag iets gratis. Het enthousiasme voor de hoezenserie was derhalve groot, maar er was ook kritiek: teveel ouwe-lullenplaten, te weinig recent materiaal. Bram vond de hoezen van afgelopen week ergens op het www, maar maakt zelf ook infographics (deze mooie van Kyteman bijvoorbeeld). Hij is aan de slag gegaan met wat hoezen én de kritiek. Daarom komende week een toegift: recentere hoezen, uitsluitend van Nederlandse bands en artiesten, speciaal voor EHPO gemaakt door Bram. We beginnen weer met een makkie:
Deze week nog 7 anderen hoezen van Bram en dus even zoveel kansen om te winnen. Onder degenen die als eerste juiste titel en artiest onder iedere blogpost zetten verloot ik 2 extra exemplaren van een spannend jongens- en marketingboek ineen:Dat zijn al 4 boeken weg nog voordat het uitkomt...
6 opmerkingen:
Doe maar - Skunk
Doe maar Skunk
GODVER!
Doe Maar - Skunk
@vuig: goedzo!
@Martijn: nog 7 kansen deze week :-) Allemaal goed te doen, 1 best pittige die jij zomaar zou kunnen weten!
Volgens mij is het Skunk van Doe Maar.
Een reactie posten