Wat moet je doen?
Allereerst moet je voor jou/je band een helder doel gesteld hebben dat je wilt bereiken. Vervolgens geef je je als de sodemieter op en tenslotte zorg je ervoor dat je tijdens de unconsultancy de expert van jouw keuze helder uitlegt wat je doel is, zodat hij met je mee kan denken over de beste manier om dat doel te bereiken.De sprekers
De man achter www.newmusicstrategies.com, schrijver van het e-Book 20 things you must know about music online, keynote-speaker tijdens de Lopend Vuur Pitch en all-around nice guy. Andrew staat wereldwijd bekend als een scherpe denker, komt altijd met pragmatische oplossingen en is de man achter het Un-consultancy concept.
De bloggende musicus, met Een Mening Over Copyright, Creative Commons en wat al niet. Iemand die er al jaren in slaagt om als musicus zijn brood te verdienen, zonder gebruik te maken van BumaStemra, maar juist mét alle Web 2.0-technieken van vandaag.
Mag als bekend worden verondersteld :-)
Het programma
We beginnen om 13.00 uur en je kunt erop rekenen dat je rond 17.30 uur klaar bent. Na korte introducties door de 3 gasten zijn er 3 rondes waarin je ze de oren van het hoofd kunt vragen over jouw project/band en wat je daar online/offline wel of niet voor zou kunnen doen. Op het einde van de middag zetten we de 3 experts ook nog eens naast elkaar op het podium en laten we ze hun ervaringen samenvatten in heldere adviezen waar alle aanwezigen wat mee kunnen.De spelregels
Er zijn er maar 3:- Als je je opgeeft, moet je er zijn.
- Er is een beperkt aantal plaatsen, dus op = op.
- Aan het einde van de middag stop je een bedrag in de pot: zoveel als je kan missen/zoveel als het je waard was. De pot wordt verdeeld onder de 3 experts. Dat is het Unconsultancy-concept!
2 opmerkingen:
Wow. Vet!
Jammer dat ik dan aan de eindmix van mijn nieuwe album zit en er dus niet bij kan zijn. Raincheck? ;)
Wie is Niels?
Morgen ga ik het weten. Let's roll!
Een reactie posten