Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
29 juni 2009
Voor het eerst op deze site?
Lees dan even de inleiding. Daarna zijn DIT, DIT en DIT prima startpunten, barstensvol links, tips & trucs over muziek, productie, opnamen, internet, marketing en promotie, voor muzikanten en andere geïnteresseerden. Aanmelden voor EHPO Headlines kan ook: iedere vrijdag alle links naar nieuwe berichten in 1 overzichtelijke mail. Succes ermee!
Labels:
statement of intent,
wat is dit?
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten