








Digimuziek laat ondertussen zien hoe je zonder op Spotify te staan tóch profiteert van aandacht en zoekende muziekliefhebbers aldaar. Knoop in je oren.
Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
3 opmerkingen:
Ik heb hem op Twitter ook al gemeld dat ik meerdere titels gratis weggeef ter promotie van auteur en boek en daar geen schadelijke gevolgen van ondervind. In tegendeel! Uiteraard geen reactie op vernomen. Past waarschijnlijk niet in zijn wereldbeeld.
Ik heb vorige week alle muziek die ook in Spotify te vinden is van mijn computer af gesmeten. Dat ruimt lekker op!
Wel een back-up gemaakt op een externe harde schijf natuurlijk. Je weet maar nooit.
Spotify heeft nog steeds een beetje last van het feit dat er nog niet helemaal duidelijkheid is bij mensen of het een promotie tool is of een doel ansich.
ik denk dat die strijd nog even moet voorwoekeren voordat er een uitkomst uit komt.
Een reactie posten