"Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet", mijn spannende jongens- en marketingboek ineen, leek voltooid. Niet dus! Na enthousiasme over deel I, het jongensboek Kyteman, was proeflezer Guuz aanmerkelijk kritischer over deel II. Dat tweede deel is bewust geen praktisch handboek vol tips, eindigend met een 10-stappenplan (daar heb je dit blog voor), maar een analyse van de 4 kritische succesfactoren waar iedere muzikant, product of dienst van profiteert in deze moderne tijden. Maar het is dus niet goed genoeg. Deel II moet daarom flink op de schop, anders, scherper, beter. Dat doe ik deze en volgende week en daarom wat rustiger aan op dit blog.
Ondertussen zit ik niet stil, want vormgeving en voorbereiding van marketing en promotie van mijn boek gaan gewoon door. Met fraai resultaat! Superheld Paul, ook verantwoordelijk voor EHPO's huisstijl, maakte gisteren het omslag af:Je ziet het goed: Het Groot EHPO Boek heeft 2 covers, een idee van Wilbert. Deel I is herkenbaar als spannende avonturenroman. Draai het boek om en zie omslag II, de parel tussen je studie- en zelfhulpboeken. En zo Groot wordt het niet: 14 X 19 cm. Past net in je borstzak.
Ik duik onder voor de laatste loodjes (zwaar!), maar laat jullie achter met een mooie serie slash quiz. Bram drumt en zit in de infographic-branche. Die mooie van Kyteman maakte hij ook. Bram vond op het www een aantal wereldberoemde verïnfographicte albumhoezen en mailde die naar mij. Iedere dag zet ik er 1 op dit blog, in totaal 10 hoezen, waarbij titel en artiest zijn weggeTipp-Ext. Laat deze achter in de reacties. Onder de eerste inzenders van het juiste antwoord verloot ik 2 exemplaren van "Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet". Je gewonnen exemplaar stuur ik op na het verschijnen van mijn boek in januari of februari 2011.
Ik begin met een makkie:
Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
10 opmerkingen:
Kiss - Dynasty
Dynasty van Kiss, dus...
Dat lijkt me Dynasty van Kiss. Mooi.
Ik koop je boek wel....
groet,
Jochem
is dat ook een marketingtruc: mensen het juiste antwoord laten geven in de comments...?
het antwoord is iig: Bright Eyes - Four Winds.
ja mensen, jullie mogen het antwoord overnemen, maar k ben de eerste!!
Hahaha, gekke henkie toch...
Hier heb je inderdaad andere reacties niet voor nodig (lees: makkie); dit herkent het 11-jarige jochie (zo oud was ik toen) in mij meteen!
Heb zelfs toen nog groot op het schoolbord KISS geschreven, met dezelfde SS-letters van het logo, waarop ik bij de meester moest komen om tekst en uitleg te geven.
Wout was dat, mijn held; kreeg later nog een KISS-boek van hem bij de Sinterklaas-surprises... (en nu is hij niet meer, snik).
Waar zo'n gestileerde Dynasty-hoes je direct aan kan laten denken.
Ciao, Jeroen Dessauvagie | OORKAMERS
De naam van de .jpg hielp ook niet echt mee om het moeilijk te maken...
Kijk, er valt altijd iets te verbeteren :-)
Ik vind vooral je eigen cover erg sterk, Niels :)
Zietergoeduit.
Een reactie posten