Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
27 december 2010
Boekenpoezen (16)
@SjoerdDeBoer van @BureauRedactioneel gaf naar aanleiding van mijn oproep 'Radiohead' vorm:Sjoerd is een Held. Als Paul dat ook vindt, belandt bovenstaande tekening op de juiste plek in het tweede deel van Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet, een spannend jongens- en marketingboek ineen.
Labels:
#Doorbraak,
creativiteit,
do-it-yourself,
hoezenpoezen,
leuk
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten