Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
29 december 2010
Boekenpoezen (19)
Deze en volgende week een selectie van mogelijke illustraties en tekeningen voor het tweede deel van mijn boek, door zo'n 20 ontwerpers, tekenaars en hobbyïsten ingestuurd naar aanleiding van mijn oproep. Robin Stroop mailde nogmaals. 'Radiohead':Robin is een Heldin. Als Paul dat ook vindt, belandt bovenstaande tekening op de juiste plek in Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet, een spannend jongens- en marketingboek ineen.
Labels:
#Doorbraak,
creativiteit,
do-it-yourself,
hoezenpoezen,
leuk
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten