Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
28 december 2010
Boekenpoezen (17) - een winnaar
Nog een prachtige van @MarinVC. Naar aanleiding van mijn oproep droodlede hij The Beatles, op weergaloze wijze:Dat zebrapad is inmiddels cultureel erfgoed en Marin een Held. Vonden ook Paul en Wilbert en dus belandde bovenstaande tekening op de juiste plek in Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet, een spannend jongens- en marketingboek ineen. Paul mailde afgelopen vrijdag het ontwerp van deel II en dat is zeer, zeer fraai geworden. In januari volgt een aantal voorproefjes op dit blog.
Labels:
#Doorbraak,
creativiteit,
do-it-yourself,
hoezenpoezen,
leuk,
The Beatles
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Cool! Dank, heren!
Een reactie posten