16 december 2010

Feestje (64) - Kippenvel!

Niet vergeten, wat een line-up komende zaterdag & zondag:
Dit belooft magisch te worden: Maurits Westerik (GEM), nieuwe Britse sensatie The Crookes, Pete & The Pirates, de Belgische Broken Glass Heroes, Dazzled Kid (= Tjeerd van Voicst), de Kippenvel Popquiz en Tim Knol. Allemaal handgeplukt door DJ St. Paul. Tussendoor en na afloop zet hij de platen op.

Meer over het Weekend van het Kippenvel hier en natuurlijk Perfect Kippenvel #4:

HIER de Spotify link,
HIER de download,
onderaan deze blogpost Pauls persoonlijke track-by-track guide. Onmisbaar! Tot in Tivoli De Helling?

5 opmerkingen:

eric bezemer zei

magisch?
overdrijven is ook een vak, of zet er anders 'advertorial' boven.

Unknown zei

Dit mail jij ook naar De Volkskrant als die een positieve recensie over een CD schrijven?

Compilatie al gedownload en beluisterd? Of 1 van de eerdere 3 compilaties die tot de beste Perfects behoren die we hier geplaatst hebben? Prachtige liefhebbersverhaal van Paul erbij gelezen? Wel 'ns op een Weekend of Avond van het Kippenvel geweest? Eén van Pauls quizzen gedaan of de bands gezien die dit weekend geprogrammeerd staan (Pete & The Pirates op Into The Great Wide Open dit jaar bijvoorbeeld)?

Redenen genoeg om er vanuit te gaan dat dit een prachtig weekend wordt, me dunkt!

Unknown zei

Voorts is dit een persoonlijk weblog, niet de site van de Consumentenbond. Ik pretendeer nergens afgewogen onafhankelijk onderzoek te doen of doorgeleerd te hebben voor een objectieve mening. Integendeel, de kopregel van dit blog zegt het expliciet: '...vermijdt iedere schijn van objectiviteit.' Waarvan acte.

eric bezemer zei

akkoord.
het gaat mij te ver om optredens van o.a. artiesten van zangers van Gem, Voicst en Tim Knol vooraf al als magisch te bestempelen.
Welk superlatief zou je gebruiken bij een Last Waltz part deaux?


misschien benader ik je blog als een 'te' journalistiek medium. Maar dat heb je aan de goede kwaliteit te danken ;-)

de perfect verzamelaars van paul beluister ik altijd met plezier overigens.

Unknown zei

Dank voor het compliment, zowel voor mijn blog als Pauls compi's. Altijd tof om te horen.

Het 'magische' slaat wat mij betreft niet op specifieke acts, maar het idee achter dit mini-festivalletje, de sfeer en de Liefde voor Het Liedje die uit alles spreekt. Kom vanavond of morgen langs dan begrijp je wat ik bedoel. Drinken we gelijk een bier.

Verder een EHPO behind-the-scenes: heel bewust vraag ik aandacht voor en ben enthousiast over Utrechtse feestjes & partijen. Daar zit een idee achter als je mijn blog regelmatig leest. Ik geloof heel erg in '(hyper)lokale relevantie' als startpunt van iedere band en ieder initiatief. Zoals ik altijd zeg: als je de bruiloft van je nichtje niet plat kunt spelen, zal Matthijs van Nieuwkerk ook niet bellen. En ik practice graag wat ik preach, zo ook in dit geval :-)