Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
30 december 2010
Boekenpoezen (24)
Patrick Heemstra (@patrick23dingen) mailde onderstaande tekening naar aanleiding van mijn oproep. Lijkt me duidelijk om wie dit gaat:Patrick is een Held. Als Paul en Wilbert dat ook vinden belandt bovenstaande tekening in deel II van Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet, een spannend jongens- en marketingboek ineen.
Labels:
#Doorbraak,
creativiteit,
do-it-yourself,
hoezenpoezen,
leuk
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten