Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
1 maart 2009
Only in America...
Meet The Vassarettes, een meidengroep die halfnaakt optreedt omdat ze louter en alleen zijn opgericht ter promotie van de BH's waarin ze op het podium staan. Om met tipgever Maarten (hij weer!) te spreken: een echt BH-bandje. Zo klinkt het:
Labels:
geloofwaardigheid (foetsie)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
7 opmerkingen:
Gezelligheid :)
Mooi ook dat die mevrouw zegt dat ze oprecht blij is dat ze in heur bh op mag treden :)
Zo ver ben ik niet eens gekomen. Ben bang dat het live niet echt zo klinkt. Treden ze ook daadwerkelijk live op?
@Joris: Wat maakt het uit, ik heb toch altijd oordoppen in ;)
Muzikaal misschien niet interessant, maar het concept hou ik wel van :)
Joris P (een andere dan hierboven)
Prachtig! Tijdens mn korte periode op de HKU heb ik tijdens een brainstorm dit idee ook weleens voorgesteld. Mooi om te zien hoe dit idee is uitgewerkt met bijbehorende interactive website. Een goed uitgewerkt marketing concept, de muziek is helaas teleurstellend.
Moke doet het (in mijn ogen) op de zelfde manier met Karl Lagerfeld, alleen is dit iets platter neergezet. Who cares!?
(ow, mijn idee heeft de brainstorm niet gehaald trouwens, de dames waren allen tegen...).
Wat maf is dat er (alleen) meisjes in het publiek staan. Terwijl ik toch echt vooral mannelijk publiek hoor roepen. En ik ook verwacht dat meisjes helemaal niet naar een bandje in bh's willen kijken. Of is het stiekem toch gewoon heel subversief en lesbisch?
Een reactie posten