Hoe je als muzikant in een razendsnel veranderende muziekindustrie je eigen boontjes dopt. Niels Aalberts deelt zijn ervaringen, tips, trucs & adviezen, nodigt anderen uit dat ook te doen en vermijdt iedere schijn van objectiviteit. Daarvoor ga je maar naar www.ehpo.net. Daar lees je ook waar Niels al die praatjes over muziek, internet, social media, marketing, management, uitgeven en ondernemen vandaan haalt.
Tweet
Goed bezig die jongens. En natuurlijk waren ze vorig jaar al onder invloed: http://onderinvloed.com/home/2008/10/session-go-back-to-the-zoo/:)
Ik vind de titel niet echt bij het stukje passen. Het is niet het feit dat BTTZ iets heeft gedaan waardoor ze bij DWDD zijn gekomen. Het was het reclamebureau wat hun benaderde voor een commercial, en vervolgens zag DWDD een rede om hun naar de plantage te halen voor een nummertje. Daar hebben de jongens van BTTZ niet zo veel aan gedaan toch? (Een goed nummer schrijven was immers niet de rede dat ze waren uitgenodigd.)
Een reactie posten
2 opmerkingen:
Goed bezig die jongens. En natuurlijk waren ze vorig jaar al onder invloed: http://onderinvloed.com/home/2008/10/session-go-back-to-the-zoo/
:)
Ik vind de titel niet echt bij het stukje passen. Het is niet het feit dat BTTZ iets heeft gedaan waardoor ze bij DWDD zijn gekomen. Het was het reclamebureau wat hun benaderde voor een commercial, en vervolgens zag DWDD een rede om hun naar de plantage te halen voor een nummertje. Daar hebben de jongens van BTTZ niet zo veel aan gedaan toch? (Een goed nummer schrijven was immers niet de rede dat ze waren uitgenodigd.)
Een reactie posten