31 mei 2012

Blogpost #2.000

Da's deze. Gestart op 19 augustus 2008, dat betekent 1,46 blogposts per dag. Mooie moyenne. Voor zover ik me kan herinneren heb ik alleen vorig jaar tijdens m'n vakantie 3 weken niets gepost. Tijd voor een feestje:
 

Wie onder deze post zijn favoriete (serie) blogpost(s) of het mooiste verhaal achterlaat wat-ie de afgelopen 4 jaar aan EHPO heeft gehad, ontvangt het laatste exemplaar van Doorbraak! dat ik heb liggen. Tijd voor de 4e druk?

Genoeg eigen én jullie waar geprezen. Lekker doorbloggen morgenochtend!

8 opmerkingen:

Jarl zei

Easy! "wat doet een publisher" (hele serie). Heel handig als je een paar maanden later een publishingdeal aan gaat waarvan het het resultaat hier ook uitgebreid besproken. "Hoe krijg je je nummer in een game" (ofzo iets)

Derk zei

Eigenlijk alle 'doet het zo' er zit heel veel informatie in en ook echt kleine handige tips die je mee kan nemen en in de praktijk toe kan passen.

Rard zei

De fantastische bespreking van So Much Love van Dusty Springfield! Elke seconde staat nu, door de minuut tot minuut recensie , op mijn grijze harde schijf in mijn bovenkamer. Sterker nog.....kga um gelijk weer opzetten. 0.00 min: Geen tijd verspillen aan een intro en Hoppa!

Rami Fourat zei

Ik vind '.. doet het zo-serie' tof om te lezen! Van OSL en Destine ect!

Ruud zei

Als muziekliefhebber en medewerker van een Bibliotheek vond ik de serie de je maakte met Tim Boezeman het meest interessant: De digitalisering van de muziekindustrie vs. de boekenwereld. Een mooi crosmediaal onderzoekje dat aantoont dat de boekenbranche dezelfde fouten dreigt te maken als de muziekindustrie voor haar deed,

Joris zei

Gefeliciteerd Niels!

Unknown zei

Dank voor de reacties en de felicitatie, Joris.

Bij toeval zijn de 'doet het zo'-series onstaan, wat mij betreft inmiddels de kern van EHPO samengevat (hoe blij en trots ik ook ben op genoemde publishing-serie en de serie die ik samen met Timo schreef).

Derk, als je je adres even mailt, stuur ik je mijn boek: niels@ehpo.net.

Unknown zei

Nou, Derk reageert niet.

Rami, wat is je adres?