4 juli 2010

Perfect Melancholic (door @MarkVEverdinck)

Melancholie is iets dat je overvalt als een dief in de na... Weet je nog vroeger, die dieven die dan zo'n masker op hadden en werden achterna gezeten door een veldwachter? Zo dus. Melancholie kan ook in muziek sluipend z'n werk doen. In een film hoeft er maar lichtjes te worden getransponeerd en je ligt te 'huilen om je eigen'. Onze Mark heeft z'n best gedaan om het sentiment nooit goedkoop te laten worden op deze Perfect. En dat is 'm gelukt. De meeste liedjes zijn op gitaar... Ach, gitaar, ik weet nog dat ik dacht dat ik het kon spelen... Vroeg... Ach, vroeger leek alles zo simpel...

Enjoy! HIER moet je zijn, op deze mooie zondagochtend. Of op Spotify.


3 opmerkingen:

Derek zei

dank!

Alexander zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Alexander zei

Ik heb 'm hier op Spotify ook aangemaakt!

Ik mis nog wel 'The Way' van Bonnie 'Prince' Billy en 'Dakota' van Robert Francis.

Groeten,
Alexander