15 juni 2011

Perfect Soundtrack for untold stories, by @BasVanDuren

Gisteren de prachtige Perfect Verhalenvertellers van Kees de Koning, vandaag gaat het verhaal verder... Wat er precies gebeurt bepaal jij, Bas van Duren heeft de muziek er voor je bij gezocht. Onder het artwork de 'wiki' van deze Perfect.

HIER de download,
HIER de link naar Spotify (waar helaas de openingstrack ontbreekt, zul je net zien)

Enjoy!'Ik ben Bas van Duren, een kwart eeuw oud, vroeg-grijs en momenteel hoofdredacteur van 3VOOR12/Tilburg en redacteur bij het Brabants Dagblad. Ergens in mijn jonge jaren ben ik erachter gekomen dat ik ontzettend veel plezier beleef aan verhalen vertellen. Dat is inmiddels doorgesijpeld in de artikelen die ik voor de krant schrijf en repo's die ik voor de radio maak. Het is de passie voor muziek, film en storytelling die mij ertoe heeft gezet om deze Perfect te verzorgen.

Een decennium geleden zat ik als 15-jarige puber in de bioscoop te kijken naar
Ocean's Eleven. Ik vond het einde wazig, de soundtrack geniaal. Ik kocht gelijk alles wat muzieksamensteller David Holmes had uitgebracht en een nieuwe liefde was geboren: mixtapes maken. Van mixtapes naar soundtracks is een kleine stap: je probeert met allebei een gevoel op te roepen, zonder dat de tekst van een nummer te expliciet is. Show, don't tell. Met Perfect Soundtrack hoop ik dat er bij het afspelen bij u in uw hoofd een film afspeelt die vooral geschikt is voor de nachtelijke uurtjes.' - Bas van Duren

UPDATE, via Digimuziek:
In de Spotify lijst staat track 1 er niet bij. De volledige playlist staat hier. Ontbrekende bestanden kun je hier downloaden (= .zip). Deze uitpakken, bestanden in de Local Files slepen of in de playlist zelf en gaan!

2 opmerkingen:

Digimuziek zei

In de Spotify lijst staat track 1 er niet bij. De volledige playlist staat hier ► http://bit.ly/lhBmZy
Ontbrekende bestanden kun je downloaden op http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DVMXIMQYGVDS.zip
Deze uitpakken en bestanden in de Local Files slepen of in de playlist zelf (werkt ook merk ik) en gaan!

Unknown zei

Dank! Toegevoegd in de originele post.