13 juni 2011

Gezocht: #fotomoment #kettingboek (RT mag)

Dit is die van @Wout, die bij hem terecht kwam via @Reinier_a, die 'em half maart rechtstreeks van mij ontving. Kijk maar:
Ik ben het zicht op de 20 #kettingboeken inmiddels kwijt. Doe me een lol en mail me een kiekje van jouw exemplaar. Van de openingspagina met daarop de namen van alle lezers en/of het stukgelezen, volgeschreven, onderstreepte, doorgekraste of van commentaar voorziene binnenwerk. Plaats ik je foto in deze post en kunnen hieronder 20 nieuwe kettinglezers hun digitale vinger opsteken om jouw exemplaar te ontvangen. Kleine moeite, groot plezier.

UPDATE:
Dit is die van Mark, Ewa, Pieter, Djoey en Niels, heerlijk volgeschreven:
Tof!

6 opmerkingen:

Brigitte zei

Hai Niels,

Moet ik m'n boek doorsturen? Ik houd 'm liever als naslagwerkje, of is dat nou weer ouderwets?
groet, Brigitte

Lars zei

Doe mij d'r maar eentje!

Unknown zei

Beste Brigitte, als het een #kettingboek is, is dat wel de deal. Als je mijn boek nuttig vindt, schaf je toch gewoon je eigen exemplaar aan? Blijkbaar is het je die 2 tientjes waard en ik ben daar na bijna een jaar schrijven best heel blij mee!

Djoey zei

Ah gelukkig is het boek aangekomen na wat gezeik met de post:)

Don zei

Ik wil graag mijn digitale vinger opsteken! :)

Brigitte zei

(-: Had het bericht niet compleet gelezen, ik heb al een boek gekocht en dacht dat ik 'm in de ketting moest gooien. LOL