3 juni 2011

Wilde ideeën & nieuwe muziek (117)



5 opmerkingen:

Marinus de Goederen zei

Bij mij hetzelfde! Was het eerste waar ik op klikte. Lijkt me interessant!

Unknown zei

HIER staat het stuk. Simon Cowell en Sony Music zijn nogal op een heksenjacht om het stuk overal te laten verwijderen. Als de link weer niet werkt Google: 'BRITAIN'S GOT TALENT and the RONAN PARKE CONNECTION'.

Patrick Heemstra zei

Zelfs The Voice (of America) is fake as hell.

Ik ken iemand die is gefilmd om door te gaan etc, maar voordat de 1e shows uitgezonden werden wist ze via via dat ze toch niet door ging...

De kandidaten hebben daar allemaal 'een verhaal'.

Deze kennis had helaas een verhaal dat minder boeiend was dan de anderen...

Joost Reijdners zei

Of zijn we hier ook weer voor de gek gehouden ('Trust no one')

Ronan Parke 'fix' inquiry is dropped by police as it may have been cooked up to boost Britain's Got Talent ratings

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1394402/Britains-Got-Talent-2011-Ronan-Parke-fix-inquiry-dropped-police.html

Vroeg me ineens af of dat de reden zou zijn dat ze pas in latere rondes met sms stemmen beginnen; als het voorgekookt is zou het bedrog zijn om mensen te laten stemmen.
Afijn, lijkt me dat er genoeg geld in om gaat om het aan de kijkers/toeval over te laten ;)

Marian zei

Er is één ding tegen het voorkoken van talentenjachten en dat is dat ze zelf willen dat de populairste artiest wint, want daar verdien je dan het meeste geld mee. Ik geloof best in manipulaties, maar dat voor het stemmen al bekend is wie er wint. Ik weet het niet.