22 september 2009

Amsterdamse muzikanten opgelet (omstreken ook)!

Afgelopen jaar is muziekmakerscentrum muzyQ in Amsterdam gerealiseerd. muzyQ biedt plaats aan zowel professionele als amateur-muziekmakers, -organisaties en -ondernemers. Je kunt hier van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat terecht om in een betaalbare ruimte muziek te maken, te bewerken, te ondersteunen of te beleven. Alles draait in muzyQ om muziek, spelen, produceren en organiseren. muzyQ huisvest daarnaast een café/restaurant, een muziekwinkel, congres-, vergader- en lesfaciliteiten, opslagmogelijkheden en nog veel meer.

De officiële opening door burgemeester Cohen staat gepland op 9 oktober 2009, maar nu al kan iedereen die muziek maakt er terecht. Bij wijze van 'introductie-korting' kun je volgende week (27 september t/m 3 oktober) gratis gebruik maken van de oefenruimten. Lees hier de voorwaarden en hoe je een ruimte reserveert.

3 opmerkingen:

jan zei

volgens mij doet de link naar de voorwaarden het niet helemaal, verwijst naar een lokaal bestand

groeten!

Bram zei

@EHPO, Worden er ook cursussen gegeven m.b.t. muziekproductie, geluidstechniek etc. ik ben namelijk opzoek naar een voordelige manier om me hierin te verdiepen.

Unknown zei

@Jan: de link werkt nu weer.

@Bram: Pfoeh, zou ik 'ns checken aldaar. Lijkt me wel passen. Anders eens een student van de HKU in H'sum contacten?