12 mei 2009

Promo op EHPO doe je zó (2): Cloudmachine

Gisteren ging deze EHPO-actie van start. Lees in de tweede helft van deze post, onder het kopje ACTIE, hoe het precies zit. Om kort te gaan: jij promoot j(ulli)e muziek op je eigen manier, EHPO plaatst hier je ongewijzigde verhaal, links, beeld en geluid en levert volgende week concrete feedback op alle geplaatste inzendingen. Ter lering ende vermaeck voor eenieder.

Cloudmachine (fraaie tweetalige site!) trapt af. Zanger/gitarist Ruud Houweling licht kort toe: "Cloudmachine heeft net een 3e CD uit. De eerste persreacties zijn weer super, net als bij onze vorige platen. Leo Blokhuis deed de presentatie in Patronaat op 16 april jl. Voor de promotie van de nieuwe plaat hebben we een Making Of gemaakt; deze geeft een aardig beeld van het traject en werkte erg goed bij mensen in de business. Voor de snelle introductie hadden we een teaser van 3 minuten. De 10 minuten versie leek me wel een aardige voor jouw actie."

De teaser:



En de volledige Making Of-promo:



Mijn scherpe oordeel en opbouwende kritiek lees je volgende week. Laat tot die tijd gerust je reactie hieronder achter. Ik zoek nog een inzending voor morgen dus mail me!

4 opmerkingen:

Kevin M zei

ah, net de reminder die ik nodig had om de band nog eens uit te nodigen voor OBA Live (op Radio 5). Uitnodiging is ondertussen de deur uit.

EHPO helpt echt! :)

Bram de Wijs zei

leuk filmpje, kosten nog moeite gespaard zeg, met dat hele orkest!

Geert Jan zei

Ey leuk, zie je opeens e-sound weer voorbijkomen:P muziek klinkt veelbelovend.

Joris zei

Ik moet een beetje denken aan de muziek van Danny Elfman. Maar dat was vooral bij de korte promo. Bij het lange filmpje wordt het wat duidelijker.