9 november 2010

Perfect Autumn III (according to @nudels247)

Ooit zong Anita Meyer vol overgave waai tell me waai tell me waai en in één klap stond de herfst als muziekseizoen op de kaart. Nu grijpt René Noels zijn kans om deze gure dagen muzikaal te omlijsten. Zijn Perfect Autumn III is muziek om bij naar buiten te staren en te bedenken: 'Het komt nooit meer goed met het weer, maar dat is eigenlijk helemaal niet erg'. Enjoy!

HIER de download,
HIER Renés seizoensverzachtende Perfect in Spotify.

6 opmerkingen:

Boite zei

Lijkt me een leuke lijst, maar de download link werkt niet...
Ik mag zelf bestanden uploaden van We Transfer...

Unknown zei

Ik zou het nogmaals proberen, Boite. Hoor van anderen geen problemen. Laat me weten als het opnieuw niet lukt.

Maarten Dekker zei

Klopt. Hij doet het niet..

Unknown zei

Nieuwe WeTransfer-link geplaatst. Laat even weten of die wél werkt.

P.S. Jullie zitten niet achter een dikke firewall o.i.d.?

Maarten Dekker zei

Nu gaat ie als een malle. Dank je.

A>V zei

Wat een prachtige compilatie! echt genieten van, voor mij, veel onbekende nummers.
Heeft deze Rene er meer gemaakt, en zo ja, waar zijn deze te downloaden?